babybrotherinthebigworld.blogg.se

Meaningful values ​​and considerations Texts that become beautiful and emotional. Travel and experiences that are exciting and adventurous. People who mean something and to be loved.

New times

Publicerad 2017-07-19 13:26:26 i Allmänt,

Hej!
Det har vart tyst på ett tag här, tråkigt jag vet! Men jag har liksom inte hittat på något nytt att skriva om eller hur jag ska föra bloggen vidare. Nu är ju resan slut och jag startade ju bloggen för att kunna berätta om den. Vad ska jag skriva om nu då? Ska jag bara skriva om något eller ska jag börja på ett nytt tema, men vad skulle det vara?
Skriva är kul, det har jag ju upptäckt nu. Då vill jag ju inte sluta med utan fortsätta. 
 
Jag skulle kunna skriva om hela resan som en spännande äventyrlig berättelse så det blir som en serie. Berätta den på ett mer invecklat sätt och lägga till mer personer och händelser och ta allt från början hur det egenlitken började med mitt liv fram tills det att resan gjordes och avslutades. 
Det kan nog bli bra känner jag, mycket att skriva om. Det kan bli rikitgt långt men då har jag något nytt att skriva om hela tiden och känner att det ger mig något. 
Ni som läser kan få på sätt komma ännu närmare in det liv jag levde i drygt 2 år. Få hänga på RIKTIGT, känna att ni också var med. Få drömma sig bort och resa själva.
 
Poesi är annars något jag också tänkt mycket på att börja skriva om. Det har alltid vart facinerade för mig men jag alltid underskattat och känt är löjligt. Aldrig kunnat avslöja det för folk. Det är så jävla vackert om det blir bra och man lägger energi på det. Så livet på sitt sätt genom ord och texter som faller samman tillsammans och skapar magi. Jag blir nästa till mig här nu när jag sitter och skriver detta hur bra poesi kan bli. 
Jag menar den bästa musiken enligt mig skapas ju utifrån texter som är poesi. Man mår bra av det!
 
Jaja något lär det ju bli. Men kom gärna med tips på vad ni tycker jag ska göra.
 
Hey!
It's been quiet for a while here, sad I know! But I have not found anything new to write about or how to move on to the blog. Now the trip is over and I started the blog to tell me about it. What should I write now? Should I just write something or should I start a new theme, but what would it be?
Writing is fun, I have discovered that now. Then I do not want to stop without continuing.

I could write about the whole trip as an exciting adventurous story so it will be like a series. Tell it in a more complicated way and add more people and events and start from the beginning how the self-lit began with my life until the trip was made and completed.
It may be fine, I feel a lot to write about. It can be rich, but then I have something new to write about all the time and feel it gives me something.
As a reader, you can get closer to the life I lived for more than 2 years. Get hold of REALLY, feel that you were also with. Get dreamed and travel yourself.

Poetry is another thing I also thought much about writing over. It has always been for me, but I'm always underestimated and known is ridiculous. Never could reveal it to people. It's so damn beautiful if it's going to be good and you're putting it on it. So life in its own way through words and texts that collapse together and create magic. I'll be next to me here now that I'm sitting and writing this how good poetry can be.
I mean the best music I think is created from texts that are poetry. You're good at it!

Yes, something will be learned. But please come with tips on what you think I should do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela